İçerik

3 milyon TL fona ulaşma hedefiyle yeni ortaklar arıyor.

Halihazırda 44 milyar dolarlık hacim oluşturan küresel İçerik Yönetimi Ekosistemi (CMS), ihtiyaçlara yanıt vermek için yıllık ortalama %22 oranında büyüyor. Henüz büyüme doyumuna ulaşamamış Headless İçerik Yönetim Sistemi (Headless CMS) pazarı fark yaratan yeni ürünlerle gelişmeye devam ederken, Google, Meta, Amazon, Netlify, Vercel gibi ekosistemde kullanılan teknolojiler de pazar hacmini desteklemektedir.

Çok güçlü bir potansiyele sahip olan bu alanda global kullanıcı ihtiyaçlarına çözümler sunmak için ilk adımlarını 2018 yılında atan Contentrain, Türkiye’de muadili olmayan mobilitesini artırmak, işleri daha iyi hale getirmek ve işleri entegre etmek için yatırımcı arıyor. şubeye Contentrain’in hedefi, şirketin %12 hissesinin yatırımcılara arzı ile 3 milyon TL’lik arz sağlamaktır. finansman elde etmek. Yatırım türünün başlangıç ​​tarihi olan 5 Aralık Pazartesi günü saat 10.00 itibari ile 20 iş günü içerisinde EFT veya kredi kartı ile yapılan yatırımlarda yatırımcılara %20 ek pay vereceğini açıklayan girişim şirketi GİT geliştirdi. pazarlama grupları, sosyal medya ekipleri tarafından arayüzden bağımsız olarak web içeriklerinin oluşturulmasına olanak sağlayan tabanlı bir sistemdir. içerik yazarları gibi tüm paydaşlar için tek merkezden yönetilmesini sağlar.

2020’nin sonlarında olgun bir fikre dönüşen Contentrain, 2021’in ikinci yarısında kullanıma ve teste hazır bir Kapalı Beta ile yayına girdi, beş aylık iyileştirmenin ardından satılabilir bir ticari ürün olarak Mayıs 2022’de ABD merkezli Product Hunt’ta başlatıldı. /Açık Beta için geliştirme. ; Yayınlanmasını takip eden altı aylık kısa sürede %80’i yurt dışından, %20’si yurt içinden olmak üzere 1000’e yakın kayıtlı kullanıcıya ulaşmıştır.

Zamandan ve maliyetten tasarruf sağlar, veri güvenliğini optimize eder

Contentrain Kurucu Ortağı Ahmet Bayhan Bayramoğlu, hedef kitlesi dünyanın en organize toplulukları arasında yer alan yazılımcılar ve yazılım proje sahipleri olan çalışma hakkında bilgi verdi. bir analiz olarak geliştirildi. Üzerinde çalıştığı GIT mimarisi sayesinde depolama ve bant genişliği gibi maliyetleri ortadan kaldırarak proje maliyetlerini yönetilebilir seviyede tutar. Ayrıca rakiplerinde olmayan kaydedilebilir ve paylaşılabilir veri modelleri özelliği ile proje yöneticilerini iş tekrarından kurtarır ve hız kazandırır. Sunduğu yetkilendirme sisteminin esnekliği sayesinde rakiplerinden farklı olarak her grup üyesine farklı yetkiler atayarak zımni ve güvenliği en üst düzeye çıkarıyor.”

“İç pazara hızla hakim olabileceğimize inanıyoruz”

Contentrain’in öne çıkması ve kendi kategorisinde lider konuma gelmesi için kısa, orta ve uzun vadeli stratejilerle yol aldıklarını belirten Kurucu Ortak Sercan Oray, “Bu alanda yaptığımız araştırmalar sonucunda; Contentrain’in içerik pazarlaması ile verimli sonuçlar elde ettiğini deneyimledi. Finansman sonrası global pazarda rekabetçi ve güçlü içerikler üreterek işin bilinirliğini artıracak daha güçlü pazarlama faaliyetleri yürüteceğiz. İç piyasada benzer bir çalışmanın bulunmaması ve kullanılan eserlerin yabancı menşeili olması Contentrain için değerli bir fırsat. Bu bağlamda iç pazara hakim olabileceğimize inanıyoruz. Ayrıca, yaşam döngüsü boyunca her zaman Ar-Ge faaliyetlerine devam edecek ve çalışmaları güncel teknolojilere ölçeklendireceğiz. Bu planların Contentrain’i daha yüksek değerleme ile ikincil seviye bir yatırıma taşıyacağına inanıyoruz. Bu süreçlerin ardından yurt dışında gerekli bilinirlik ve kullanım oranlarını yakalamış, değerlemesini ve karlılığını artıran Contentrain’in çıkış stratejisini güçlendirerek hayata geçirmek en değerli hedeflerimizden biridir.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu